fredag 2 mars 2012

Släpp fångarna loss...

Vilken underbar dag! Mötte upp Emma-Li och Daniel i stan idag efter jobbet. Tillsammans gick vi till muséet och tittade på Karin Larsson utställning. Hon har gjort fantastiska tavlor, dukar, kuddar, vävar och annat hantverk.

Vilken inspirationskälla!! Ikväll måste jag köpa lite böcker på adlibris och sätta igång med något broderiprojekt :-)

Efter muséet gick vi till lekplatsen i Norre Katts Park. På vägen hem från stan stannade jag till vid infarten till Kvibille och plåtade svanarnas årliga visit!






När man surfar runt i cyberspace stöter man många roliga och inspirerande tips och ideer. Jag har gjort min blogg koldioxidneutral (carbon neutral) genom att medverka till planteringen av ett träd!

2 kommentarer:

  1. Hej Hopp, tack för den fina kommentaren hos mig. Visste inte att du också hade blogg. Din hemsida har jag ju koll på. Trevlig Helg önskar jag dig och din familj.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tar en bloggpromenad och vill önska dig Glad Påsk

    SvaraRadera