fredag 13 juli 2012

Annorlunda lägenhetstitt.

Drog iväg tidigt i morse till Slöinge för att besiktiga Smilla. Hon gick igenom, som tur var, och det sydda såret läker bra. Stygnen ska tas i nästa vecka och därefter från mitt lilla kattskrälle gå ut igen. Med försäkring hädanefter!

Dagen har bestått av många pusselbitar, bokstavligen. Energin har inte räckt till mycket mer än att pussla med Emma-Li. Hon börjar bli grym på 50bitarspusslen nu.

Sent på eftermiddagen körde vi på lägenhetsvisning. En något annorlunda sådan, då jag var där för Ingrids skull. Äntligen flyttar hon och Jimmy ner till Halmstad igen och de behöver en lägenhet omgående. Lite långt att köra från Örebro över dan, så hon skickade mig på visningarna. Vilket måste innebära att hon litar på mitt omdöme och min smak ;-)

Det blev en tur till Daniels jobb också. Ett pussel till mig (lite mer än 50 bitar dock) och hör och häpna, Liverpool tattoos till Emma-Li. (Denna bilden kommer Daniel att gilla).

Fredagen till ära bjöds det pizza till kvällsmat och nu ska jag försöka bestämma mig för om jag ska sticka, pussla eller sy, eller kanske bara däcka på soffan. Zzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar